مشاهده خبر

چهار شنبه 27 تیر 1403

سومین قسمت ویژه برنامه «خیابان آزادی» به روی آنتن افق

ویژه‌ برنامه «خیابان آزادی» به مناسبت هفته عفاف و حجاب با هدف ارتقاء آگاهی عمومی و ارائه پاسخ‌های مناسب به چالش‌های فرهنگی پیرامون مسئله حجاب، پنجشنبه هفته آینده مورخ ۲۸ تیرماه ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

1

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، ویژه‌برنامه «خیابان آزادی» به مناسبت هفته عفاف و حجاب، پنجشنبه این هفته مورخ ۲۸ تیرماه ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این برنامه با هدف ارتقاء آگاهی عمومی و ارائه پاسخ‌های مناسب به چالش‌های فرهنگی پیرامون مسئله حجاب، به بررسی موضوعات مرتبط با حجاب و عفاف می‌پردازد.

«خیابان آزادی» یک برنامه گفتگو محور است که با حضور مهمانان ویژه در استودیو، به تبادل نظر و گفت‌وگو درباره مسائل و چالش‌های مرتبط با حجاب و عفاف در جامعه می‌پردازد.

این برنامه تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری برای گفت‌وگو و تبادل نظر، به تقویت دانش جامعه در زمینه حجاب کمک کرده و از حملات فرهنگی مقابله نماید. همچنین، با معرفی و شبکه‌سازی بین فعالان فرهنگی و کارشناسان، به حمایت و ترویج ارزش‌های مرتبط با حجاب و فرهنگ اسلامی می‌پردازد.

برنامه «خیابان آزادی» با تهیه کنندگی محمدرضا صباحی با رویکردی جامع و تحلیلی، سعی دارد تا با آموزش مهارت‌های عملی و حفظ اصالت فرهنگی، به ترویج و تبلیغ ارزش‌های فرهنگی و دینی در جامعه کمک کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

مستند "بهنام 30 سال بعد" روایت زندگی و شهادت بهنام محمدی مقاومت نه یک گروه که یک فرهنگ است روایتی مستند از شهدای غیرایرانی سوریه مستند «شباهنگ» برای اولین بار به آنتن سیما رسید همه چیز درباره کریدور IMEC؛ برنامه ایران چیست؟ «خانه پوچ» برای اولین بار به آنتن افق رسید «زیتون سرخ» از امروز روی آنتن افق سیما رنگ و بوی مقاومت در مستندهای افق روایت مستند یک دفاع تاریخ‌ساز روایت ۲۴ ساعت با «به افق فلسطین» مجموعه مستند «باروت و بیروت» روایتی از نبرد این روزها در ضاحیه آیا حزب‌الله بعد از ترور فرماندهان دچار مشکل خواهد شد؟ «به افق فلسطین» از طوفان الاقصی تا وعده صادق همانندی این روزهای لبنان با تابستان ۱۳۶۰ طوفان الاقصی و موج بیداری دینی در دنیای اسلام نماهنگ «به افق فلسطین» در سالگرد ۷ اکتبر منتشر شد یک سال از تولد «به افق فلسطین» تلویزیون می‌گذرد شبکه افق حضور سردار قاآنی را در برنامه «به افق فلسطین» تکذیب کرد اکران کمپین محیطی «جهان به افق فلسطین» در سطح کشور جنایات رژیم صهیونیستی در مستند «منهای ۷۵» پخش سریال «طلوع فجر» در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی + تیزر «به افق فلسطین» یک برنامه پر مخاطب شجاعت و درایت تؤامان یک رهبر مستند «وداع با اسلحه» در کافه مستند ۲۴ ساعت به افق فلسطین؛ بزرگداشت سالگرد برنامه‌ای که تاریخ‌ساز شد از قانا تا بیروت روایت پیروزی مقاومت نبردی نهایی برای صهیونیست‌ها و مقاومت «مرزهای مقاومت» به کافه مستند رسید وقتی ترور جواب نمی‌دهد «نسیم حیات» روایتی از ۳۳ روز مجاهدت در برابر پنجمین ارتش قدرتمند دنیا روایت «قدر‌ مطلق» از یک جنایت رژیم صهیونیستی «قهرمانان مقاومت» با روایتی از شهید ابو مهدی المهندس به روی آنتن افق مستند اسرائیلیسم در کافه مستند تدارک ویژه شبکه افق در پی شهادت سیدحسن نصرالله راه او و هدف او جاری است فصل جدید سلام به آینده در راه است مستند بانو؛ روایتی از ایثارگری یک مادر شهید وقتی ثانیه شمار عمر صهیونیست‌ها چمشک می‌زند از تجهیزات بنجل غربی تا تشکیل یگان زرهی سپاه «سلام به آینده» چطور استعدادها را شناسایی کرد/ نخبگانی که کمتر دیدیم ویژه برنامه «جهان‌آرا» در هفته دفاع مقدس مروری بر زندگی علما در مستند «سعادتمندان» یادی از شهیدان کشوری و شیرودی در سریال «سیمرغ» اسناد منتشر نشده جنگ روی میز شبکه افق نجار زندگی؛ از چوب تا زندگی دوباره رنگ و بوی دفاع مقدس در مستندهای افق ّسفرنامه‌ای قرآنی به روی آنتن افق سیما هفته پایانی تابستان همراه با افق سیما بلوغ سینمای دفاع مقدس در دهه 90 تثبیت شد مستند ویژه شبکه افق در هفته وحدت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها