مشاهده خبر

سه شنبه 22 خرداد 1403

فصل پنجم مستند «بزرگراه همت» رونمایی شد

فصل پنجم مستند «بزرگراه همت» با معرفی کنشگران شاخص و برجسته عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد، با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، رونمایی شد.

1

به گزارش روابط عمومی شبکه افق سیما، مجموعه مستند «بزرگ راه همت» می‌کوشد تا با دوربینیِ بی‌تکلف، راوی قصه‌های نابِ مجاهدانِ فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند آن‌ها باشد و کشور به کشور، استان به استان، شهر به شهر، روستا به روستا، می‌بوید و می‌جوید تا دیده‌بان و پاسدار آورده‌های فرهنگی تمدن نوین اسلامی باشد.

«بزرگراه همت» نام مستندی سریالی است که به معرفی کنشگران شاخص و برجسته عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد و از شبکه افق پخش می‌شود. تاکنون چهار فصل این مستند ساخته شده است و امروز از فصل پنجم مستند رونمایی شد.

اباذر صالحیان مدیر گروه مستند شبکه افق گفت: با توجه به سابقه و گستردگی مستتد بزرگراه همت دایره رفاقت‌های ما گسترش پیدا کرده و تقریبا در تمام استان‌ها بوده است. امروز در خدمت عوامل تولید تا دوستان در شهر‌های مختلف هستیم و از هر طیفی مهمان داریم.

وی ادامه داد: موضوع مستند بزرگراه همت بحث مشارکت مردمی است و صرفا بنا نیست که داستان و قهرمان که موضوعات مختلف که به موفقیت‌هایی رسیده را روایت کند، بلکه موضوع برای خود من جدی‌تر از این موضوع و بحث گفتمان سازی و حکمرانی است و بحث برای زمینه ساز ظهور است.

صالحیان عنوان کرد: شاید این موارد به اصطلاح کلیشه باشد، اما به این موضوع اعتقاد دارم بحث مشارکت مردمی و این مدل موضوع را در حکومت معصوم هم خواهیم داشت و مردم هستند که کار را جلو می‌برند و نقش دارند.

مدیر گروه مستند شبکه افق گفت: سال ۹۳ کار را شروع کردیم وطرح از طرف آقای جاوید ارائه شده بود و من به عنوان تهیه کننده به این پروژه ملحق شدم. تاکنون ۸۵ قسمت در قالب چهار فصل تولید شده است.

وی افزود: از طیف‌های مختلف کارگردانان در شهر‌های مختلف استفاده کردیم و بیش از ۲۴ کارگردان حضور داشتند و بیش از ۷۰ درصد آنها خارج از تهران بودند. در ضمن فصل پنجم هم در۵۲ قسمت ساخته خواهد شد.

عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت نیز گفت: این مستند که امروز رونمایی می‌شود همان معادن طلا هستند چرا که ظاهر معدن خاک و سنگ است اگر جستجو کنیم و دقیق شویم و غبار‌ها را کنار بزنیم به گوهر طلا و الماس می‌رسیم.

وی افزود: همه مردم ایران اسلامی و دوستانی که در این مستند حضور داشتند نمونه‌هایی از همت مردم و جوانان ایرانی هستند که آنها استعداد داشتند و در مستند بزرگراه همت این افراد نشان داده شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران گزارش و گفت‌وگوهای اختصاصی «به افق فلسطین» از غزه روایتی از تبعیض نژادی آمریکایی‌ها به آنتن افق رسید ماه بانو در «بزرگراه همت» تازه‌های مستند افق سیما در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مردم در میدان هستند ولی تحول اداری و اقتصادی هم می‌خواهند مواضع نامزدها به افق فلسطین ریشه‌های دینی انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری کابینه جنگی که بلای جان نتانیاهو شده است نقاط عطف فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در مستند «برسد به دست رئیس‌جمهور» معیشت مردم و انتخاب چهاردهم دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف در مورد مسئله فلسطین حکمرانی مطلوب و آینده ایران دیدگاه‌های قاضی‌زاده هاشمی در مورد مسئله فلسطین اعلام مواضع نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه «به افق فلسطین» «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه افق بی‌بی ماه در «بزرگراه همت» روایتی از ناگفته‌های انقلاب اسلامی در شبکه افق سیما گروهک منافقین؛ پدیده‌ای متفاوت در اندیشه الحادی دیدگاه‌های سعید جلیلی در مورد مسئله فلسطین وابستگی کاهنده جواب نداد، استقلال بالنده به کار آمد دیدگاه‌های علیرضا زاکانی در مورد مسئله فلسطین مجموعه مستند «یکی بود یکی نبود» روی آنتن شبکه افق / قصه فراموش نشدنی آدم‌ها برنامه «انتخاب ایران» برای کمک به انتخاب آگاهانه و خردمندانه مردم است آنچه باید تا حکمرانی کارآمد پدیدار شود نتانیاهو همه چیز را باخته است؛ هم جنگ و هم کابینه خودش نظرسنجی برنامه «به افق فلسطین» طنین دعای پرفیض عرفه در کربلا از شبکه افق دولت رئیسی، الگویی برای منتخبان جمهور دیدگاه‌های مسعود پزشکیان در مورد فلسطین فصل پنجم «بزرگراه همت» به آنتن افق رسید پخش «بزرگ راه همت» و «برسد به دست رئیس جمهور» این هفته از شبکه افق دولتی که در فسادستیزی متفاوت بود بررسی دغدغه ذهنی پسرها در مستند «صفر یک» «دومینو» با موضوع همزیستی انسان و سگ روی آنتن می‌رود نقشه‌هایی که غرب برای غرب آسیا داشت اسرائیل در هراس از پاسخ سخت حزب الله زمینه‌سازی برای ظهور در برنامه «بزرگراه همت» صله‌رحم و نماز اول وقت مهم‌ترین خصیصه اخلاقی برادرم بود مستند «جنون هسته‌ای» با افشای اسنادی از نتانیاهو به افق رسید پیشرفت خیره‌کننده‌ هسته‌ای ایران تنها در 3 سال

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها