مشاهده خبر

چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402

توسعه صنعت برق زیر ذره‌بین فرامتن

برنامه فرامتن در برنامه خود مسائل مربوط به صنعت برق کشور و توسعه آن پرداخته است.

0

به گزارش روابط عمومی شبکه افق سیما، نجف‌آبادی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در برنامه فرامتن گفت: مشترکین عزیزی که کاهش مصرفشان تا رنج 50 درصد الگوی مصرف اتفاق بیافتد به ازای هر کیلووات ساعت 2 هزار تومان دریافت می‌کنند و اگر از این کمتر باشد به همین میزان مقدار پاداش کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در سال جدید برنامه ما این است که بتوانیم بیشتر از سال گذشته مردم عزیز را در پاداش صرفه جویی مصرف دخیل کنیم و در این راه همراهی مردم را نیاز داریم. نگاه ما این است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مشارکت مردم بتوانیم حداقل کاهش 4 درصد مصرف را در ماه‌های گرم داشته باشیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تاکید کرد: در سال 2.5 درصد تعداد مشترکین ما افزایش می‌یابد. انتظار ما این است که سالانه 2.5 درصد رشد مصرف را هم تجربه کنیم اما رد مصرف در سال‌های گذشته 6 درصد بوده است. هر 1000 مگاوات امروز 50 هزار میلیارد تومان باید برای تولید اش هزینه شود. به همین دلیل صرفه‌جویی از اهمیت بسیاری برخوردار است تا

وی ادامه داد: ما همزمان توسعه نیروگاهی و بهینه سازی را با هم دنبال می‌کنیم. در دولت سیزدهم دیده شده که تا پایان دوره دولت 10 هزار مگاوات بحث نیروگاه‌های خورشیدی را خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم که از صنایع سنگین در حوزه احداث نیروگاه کمک بگیریم اما یک واقعیت را بپذیریم ما قرار است منابع ملی خود را مراقبت کنیم لذا باید مصرف انرژی بهبود یافته و کاهش یابد.

نجف‌آبادی در پایان گفت: از تمام بینندگان خواهش میکنم به عنوان تجربه که اگر قرار است محلی را اجاره بدهند، حتما مرتبا اطلاعات کنتور را رصد کنند. این کار از طریق مشاهده اپلیکیشن برق من مقدور است زیرا ممکن است مستاجر از ماینر استفاده کند و این موضوع موجر را دچار مشکل خواهد کرد.  

آخرین اخبار

بازخوانی موقعیت ژئوپولیتیک یمن در «چرا یمن؟» مستندهای آدینه شبکه افق عملکرد سه ساله مدیریت شهری تهران روی میز جهان آرا «تازه نفس» با روایتی از نخبه قرآنی ایران صریح و شفاف با دبیر هیئت رئیس مجلس: ما هم باید پاسخگو باشیم «فرزند کبیر کوه»، روایتی از شهید هسته‌ای در شبکه افق سیما فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به افق رسید «داستان کافی» با روایتی از مبارزات انقلابی آیت الله کافی انتخابات آمریکا و بایسته‌های سیاست خارجی واقع‌بینانه روایتی از راهکار شهید فخری‌زاده برای زیارت حرم سیدالشهدا(ع) از تبلیغ تا آبادانی، داستان یک طلبه در محروم‌ترین نقطه ایران مستندهای شبکه افق در دومین ماه تابستان؛ از زائر غریب کربلا تا بزرگراه همت و رخ مادر پخش مستند «شکارچی مجازی» با موضوع آزار و اذیت دختران و زنان «دل‌نوا» دل عاشقان حسین (ع) را تا کربلا می‌برد راهکارهای عملی برای زندگی سالم با محوریت طب سنتی در «انارستان» سومین قسمت ویژه برنامه «خیابان آزادی» به روی آنتن افق راز خوانش انقلاب اسلامی از سوژه‌ها مستند «اشک» روایتی متفاوت از سوگواری بر سالار شهیدان روایتی از شهید تاسوعا از قاب شبکه افق تله‌تئاتر «کاتب اعظم» تاسوعا و عاشورا پخش می‌شود روایت یکی از کهن‌ترین عزاداری محرم در مستند «آبی برای سقایی» گنجینه نواهای عاشورایی «مثل سرو» نمادی از حیات شهدا «سید معطر» ذاکری که تنها به عشق اهل بیت می‌خواند تدارک مستندهای ویژه شبکه افق برای ایام محرم افق محرمی سیما «گوهرشاد» به روی آنتن افق هفته عفاف و حجاب با ویژه برنامه «خیابان آزادی» در ستاد امر به معروف چه می‌گذرد؟ این است حقیقت غرب: بازداشت به خاطر چند پست در صفحه شخصی روایتی از کودتای نوژه در مستند «آنچه گذشت» روایتی از امید و توسل در مستند «فرشی برای رُستن» کار جهادی؛ مسیری امتحان پس داده پیش روی دولت چهاردهم شبکه افق در اولین روز محرم سیاه پوش می‌شود فصل اول «نجلا» در قاب افق «خانه‌های نورانی» با روضه‌های سید الشهدا (ع) مستندهای افق رنگ و بوی محرم گرفت مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها