مشاهده خبر

پنج شنبه 16 فروردین 1403

پیکره 7 ساله «وقت سحر» را حفظ کرده‌ایم/ برنامه‌ای با مشارکت مرکز نهضت

تهیه کننده برنامه وقت سحر گفت: این برنامه کاری از گروه تولید شبکه افق سیما با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است که در سحرگاه ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 3 بامداد به روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

0

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، «وقت سحر» ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان شبکه افق با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است که با اجرای حامد عسگری و محمد قاسمی و با حضور حاج حسین یکتا، حجت الاسلام طباخیان و علی غلامی برای روزه‌داران پخش می‌شود.

علیرضا کاردان، تهیه کننده برنامه سحرگاهی «وقت سحر» در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: برنامه وقت سحر حدود هفت سالی است که به عنوان ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان از قاب شبکه افق به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: خدا را شکر در طول این سال‌ها شاهد آن بودیم با این حال که شبکه افق از شبکه‌های اصلی تلویزیون نبوده اما این برنامه جزو پر مخاطب‌ترین و ویژه‌ترین برنامه‌های سحرگاهی صدا و سیما بوده است.

کاردان افزود: برنامه وقت سحر در تمام این سال‌ها روبه پیشرفت بود و ریل گذاری صورت گرفته شده باعث این شده است که در هر سال مزایای برنامه حفظ شود و در ادامه امتیازات بیشتری به آن اضافه شود تا اینم پیشرفت اتفاق بیفتد.

وی در رابطه با مشکلاتی که پیرامون پخش این برنامه وجود داشت، اذعان کرد: سال گذشته پس از رفتن حجت الاسلام پناهیان به شبکه سه سیما و صابر خراسانی به شبکه دو، این نگرانی وجود داشت که این تغییرات بر مخاطبان برنامه تاثیر منفی بگذارد که خوشبختانه شاهد آن بودیم که این اتفاق نیفتاد.

تهیه کننده برنامه «وقت سحر» افزود: این برنامه نه تنها مخاطبانش را حفظ کرد بلکه بر تعداد مخاطبانش اضافه شد. حامد عسگری به عنوان یک انسان ویژه اهل شعر و کلام با بیان و ادبیات قوی افزون بر ویژگی شخصیتی ایشان باعث شد در بحث اجرا برنامه شاهد اتفاقات خوبی باشید.

کاردان با اشاره به کارشناسان جدید برنامه وقت سحر گفت: در سال گذشته حجت السلام طباخیان از فضائل امیر المومنین(ع) می‌گفتند و دکتر غلامی درباره رذیلت اخلاقی غیبت و غضب صحبت می‌کردند.

وی ادامه داد: امسال در برنامه وقت سحر تصمیم برآن شد پیکره سابق را حفظ کنیم و حجت السلام طباخیان از نگاه اصحاب حضرت امیرالمومنین(ع) را بررسی تاریخی می‌کنند. دکتر غلامی هم با بحث تکبر به عنوان کارشناس دیگر برنامه حضور دارد.

کاردان با اشاره به حضور حاج حسین یکتا در این برنامه بیان کرد: یک اتفاق خوب دیگری که در برنامه امسال رخ داد این بود که حاج حسین یکتا به کارشناسان برنامه اضافه شد و در سحر ماه مبارک رمضان علاوه بر شنیدن از اهل بیت، علما و بحث‌های اخلاقی، از سیره شهدا هم می‌شنویم.

وی ادامه داد: همچنین مناجات خوانی زنده با نوای صادق شیخ زاده در بخش دیگر وقت سحر پخش می‌شود و در ادامه در بخش دیگر ارتباط زنده با منازل شهدا داریم که محمد قاسمی طبق سالیان قبل آن را اجرا می‌کند. در ادامه برنامه آیتم‌های متنوع از سخنرانی و مناجات خوانی هم پخش می‌شود تا روح معنوی مخاطبان سحرگاه این ماه عزیز آماده شود.

کاردان در پایان اشاره کرد: برنامه «وقت سحر» کاری از گروه تولید شبکه افق سیما با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تولید شده است که در سحرگاه ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 3 بامداد به روی آنتن افق سیما می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری میراث آریا

آخرین اخبار

روایتی از کودتای نوژه در مستند «آنچه گذشت» روایتی از امید و توسل در مستند «فرشی برای رُستن» کار جهادی؛ مسیری امتحان پس داده پیش روی دولت چهاردهم شبکه افق در اولین روز محرم سیاه پوش می‌شود فصل اول «نجلا» در قاب افق «خانه‌های نورانی» با روضه‌های سید الشهدا (ع) مستندهای افق رنگ و بوی محرم گرفت مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران گزارش و گفت‌وگوهای اختصاصی «به افق فلسطین» از غزه روایتی از تبعیض نژادی آمریکایی‌ها به آنتن افق رسید ماه بانو در «بزرگراه همت» تازه‌های مستند افق سیما در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مردم در میدان هستند ولی تحول اداری و اقتصادی هم می‌خواهند مواضع نامزدها به افق فلسطین ریشه‌های دینی انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری کابینه جنگی که بلای جان نتانیاهو شده است نقاط عطف فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در مستند «برسد به دست رئیس‌جمهور» معیشت مردم و انتخاب چهاردهم دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف در مورد مسئله فلسطین حکمرانی مطلوب و آینده ایران دیدگاه‌های قاضی‌زاده هاشمی در مورد مسئله فلسطین اعلام مواضع نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه «به افق فلسطین» «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه افق بی‌بی ماه در «بزرگراه همت» روایتی از ناگفته‌های انقلاب اسلامی در شبکه افق سیما گروهک منافقین؛ پدیده‌ای متفاوت در اندیشه الحادی دیدگاه‌های سعید جلیلی در مورد مسئله فلسطین وابستگی کاهنده جواب نداد، استقلال بالنده به کار آمد دیدگاه‌های علیرضا زاکانی در مورد مسئله فلسطین مجموعه مستند «یکی بود یکی نبود» روی آنتن شبکه افق / قصه فراموش نشدنی آدم‌ها برنامه «انتخاب ایران» برای کمک به انتخاب آگاهانه و خردمندانه مردم است آنچه باید تا حکمرانی کارآمد پدیدار شود نتانیاهو همه چیز را باخته است؛ هم جنگ و هم کابینه خودش نظرسنجی برنامه «به افق فلسطین» طنین دعای پرفیض عرفه در کربلا از شبکه افق دولت رئیسی، الگویی برای منتخبان جمهور دیدگاه‌های مسعود پزشکیان در مورد فلسطین فصل پنجم «بزرگراه همت» به آنتن افق رسید

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها