مشاهده خبر

شنبه 12 اسفند 1402

ویژه برنامه انتخاباتی فرامتن

ویژه برنامه «فرامتن» شنبه ۱۲ اسفندماه با موضوع حضور حماسی مردم و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

0

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، ویژه برنامه فرامتن  با موضوع  تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه مورخ ۱۱ اسفند ماه از قاب افق سیما پخش شده است.

ویژه برنامه فرامتن امروز شنبه مورخ ۱۲ اسفند ماه با حضور محمد گلریز، محمدعلی مودب و محمدحسن قديري ابیانه و دیگر مهمانان ویژه ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۶ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

مشارکت مردم عامل پیروزی کشور

در بخش نخست این برنامه محمدحسن قدیری ابیانه، دیپلمات و سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک، در برنامه حاضر شد و به مسئله حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخت.

وی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و پیروزی ملت در حماسه آفرینی دوباره در پای صندوق‌های رای گیری، گفت: مردم ما پیرو امام و رهبری هستند. زمانی که امام خمینی در فرانسه بودند، برخی از داخل می‌گفتند ارتش در مقابل امام (ره) مانند برف در مقابل خورشید است.

وی افزود: مردم ما منتظر بودند تا خلاف تبلیغات صهیونیست‌ها و ضد انقلاب‌ به میدان آمدند و در انتخابات حماسه آفرینانه حضور پیدا کردند.

قدیری ابیانه ادامه داد: از ابتدا اصولا مشارکت مردم در تمامی امور بود که باعث پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی شده است. هر جا مردم حاضر بودند، ما پیروز شدیم.

وی با اشاره به کشورهای دیگر در مسئله مردم سالاری، بیان کرد: در کشورهای غربی مردم به احزاب رای می‌دهند. هر حزبی لیستی دارد و سخنگوی هر حزبی در مجلس مهلت سخنرانی دارد. ما در کشورمان معتقدیم که مجلس باید قائم به شخص باشد و هر کس مسئول رفتار و اعمال خودش است. این مسئله با نگاهی اسلامی تبیین شده است. در غرب اگر آن‌ها احساس کنند که احزاب اشتباه می‌کنند، باز هم باید اهداف حزب را پیش ببرند.

وی ادامه داد: در غرب احزاب به دنبال قدرت گیری و ادامه سهم خواهی‌های خود هستند. هر حزبی بر اساس آرایی که دارد می‌تواند بقا داشته باشد و در دولت‌ها نفوذ داشته باشند.

تمام گروه‌های مردمی به میدان آمدند
محمد گلریز، خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایرانی، با حضور در این ویژه برنامه با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات روز گذشته افزود: الحمدالله امسال هم استقبال بسیار خوبی از انتخابات صورت گرفت. ما در این دوران تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای شدید قرار گرفته‌ایم ولی در هر بحرانی مردم در مسائل حیاتی به میدان می‌آیند.

وی افزود: با اینکه مشکلات و مسائل اقتصادی گریبان گیر مردم شده است اما همچنان گروه گروه از مردم برای حضور و شرکت در مسائل ملی به میدان می‌آیند. مردم به این درک رسیده‌اند که دشمنان ایران به دنبال اهداف شوم خودشان هستند.

مخاطبان شبکه افق می‌توانند پیشنهاد، انتقاد و هرگونه مسئله‌ای در مورد این برنامه را از طریق سامانه پیامکی 100076 ارسال کنند.

فرامتن را می‌توانید از طریق شناسه @faramatn_ir در پیام‌رسان‌های «بله» و «روبیکا» دنبال کنید.a

آخرین اخبار

مستند "بهنام 30 سال بعد" روایت زندگی و شهادت بهنام محمدی مقاومت نه یک گروه که یک فرهنگ است روایتی مستند از شهدای غیرایرانی سوریه مستند «شباهنگ» برای اولین بار به آنتن سیما رسید همه چیز درباره کریدور IMEC؛ برنامه ایران چیست؟ «خانه پوچ» برای اولین بار به آنتن افق رسید «زیتون سرخ» از امروز روی آنتن افق سیما رنگ و بوی مقاومت در مستندهای افق روایت مستند یک دفاع تاریخ‌ساز روایت ۲۴ ساعت با «به افق فلسطین» مجموعه مستند «باروت و بیروت» روایتی از نبرد این روزها در ضاحیه آیا حزب‌الله بعد از ترور فرماندهان دچار مشکل خواهد شد؟ «به افق فلسطین» از طوفان الاقصی تا وعده صادق همانندی این روزهای لبنان با تابستان ۱۳۶۰ طوفان الاقصی و موج بیداری دینی در دنیای اسلام نماهنگ «به افق فلسطین» در سالگرد ۷ اکتبر منتشر شد یک سال از تولد «به افق فلسطین» تلویزیون می‌گذرد شبکه افق حضور سردار قاآنی را در برنامه «به افق فلسطین» تکذیب کرد اکران کمپین محیطی «جهان به افق فلسطین» در سطح کشور جنایات رژیم صهیونیستی در مستند «منهای ۷۵» پخش سریال «طلوع فجر» در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی + تیزر «به افق فلسطین» یک برنامه پر مخاطب شجاعت و درایت تؤامان یک رهبر مستند «وداع با اسلحه» در کافه مستند ۲۴ ساعت به افق فلسطین؛ بزرگداشت سالگرد برنامه‌ای که تاریخ‌ساز شد از قانا تا بیروت روایت پیروزی مقاومت نبردی نهایی برای صهیونیست‌ها و مقاومت «مرزهای مقاومت» به کافه مستند رسید وقتی ترور جواب نمی‌دهد «نسیم حیات» روایتی از ۳۳ روز مجاهدت در برابر پنجمین ارتش قدرتمند دنیا روایت «قدر‌ مطلق» از یک جنایت رژیم صهیونیستی «قهرمانان مقاومت» با روایتی از شهید ابو مهدی المهندس به روی آنتن افق مستند اسرائیلیسم در کافه مستند تدارک ویژه شبکه افق در پی شهادت سیدحسن نصرالله راه او و هدف او جاری است فصل جدید سلام به آینده در راه است مستند بانو؛ روایتی از ایثارگری یک مادر شهید وقتی ثانیه شمار عمر صهیونیست‌ها چمشک می‌زند از تجهیزات بنجل غربی تا تشکیل یگان زرهی سپاه «سلام به آینده» چطور استعدادها را شناسایی کرد/ نخبگانی که کمتر دیدیم ویژه برنامه «جهان‌آرا» در هفته دفاع مقدس مروری بر زندگی علما در مستند «سعادتمندان» یادی از شهیدان کشوری و شیرودی در سریال «سیمرغ» اسناد منتشر نشده جنگ روی میز شبکه افق نجار زندگی؛ از چوب تا زندگی دوباره رنگ و بوی دفاع مقدس در مستندهای افق ّسفرنامه‌ای قرآنی به روی آنتن افق سیما هفته پایانی تابستان همراه با افق سیما بلوغ سینمای دفاع مقدس در دهه 90 تثبیت شد مستند ویژه شبکه افق در هفته وحدت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها