مشاهده خبر

جمعه 11 اسفند 1402

اهل حضور، اهل ظهور هم هستند

برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب دهم اسفندماه با موضوع انتخابات و مسئله مقاومت و با حضور حاج حسین یکتا روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

0

در بخش نخست، قسمت اخبار با اجرای مهدی آقا موسی طهرانی پخش شد و سپس حاج حسین یکتا در استودیوی شبکه یک حضور یافت.

جهاد تبیین یعنی عین خود حاج قاسم

او در گفت‌وگو با سید حسین حسینی مجری به افق فلسطین اظهار کرد: پایه جهاد تبیین این است که وقتی درباره حاج قاسم حرف می‌زنیم، از عملکرد او در میدان بگوییم.

این فعال جهادی افزود: نخستین پایه جهاد تبیین خودمانیم، باید خودمان را پای کار بیاوریم همان کاری که مأموریت اصلی ماست، مثل حاج قاسم که خودش را یک درصد از تجلی قدرت خدا می‌دانست.

به گفته او، جهاد تبیین یعنی اینکه دیروز واقعی ما چه بود، امروز حقیقی ما چیست و در آینده به چه واقعیتی می‌خواهیم برسیم.

از عملیات‌های دوران جنگ تا رفتن پای صندوق رأی فاصله‌ای نیست!

یکتا با بیان اینکه به ما می‌گفتند چرا و چند بار می‌خواهی به جبهه بروی، دیروز رفتیم و جلوی دشمن را گرفتیم و امروز هم باید رأی بدهیم تا به دشمن راه ندهیم گفت: برای برخی سوال شده بود این «یک یا حسین دیگر» کی به سرانجام می‌رسد و جنگ به پایان خواهد رسید، و امروز همان افراد به راحتی و در ایام اربعین از مرز مهران می‌گذرند و به کربلا می‌روند.

این فعال جهادی عنوان کرد: همه عملیات‌های ما قشنگ نشد و به پیروزی نرسید، امام خمینی(ره) اما گفتند بروید، ما هم از آتش کربلای 5 گذر کردیم و قطعنامه 598 را به دشمن تحمیل کردیم، الان هم بعضی می‌گویند رأی دادیم و فلان نماینده فلان کار را کرد ولی این را بدانیم که در نهایت پیروزی است.

کار دست BBC  و مسیح علینژاد بیفتد ایران تفاوتی با سوریه نخواهد داشت

او تصریح کرد: شهید همت می‌گفت در تاریکی، ببینید دشمن کجا را می‌زند، خاکریز خودی همان طرف است؛ امروز بی بی سی و مسیح علینژاد می‌گویند رأی ندهید، یعنی همان‌ها که اگر دستشان برسد، سبز و سرخ و سفید و اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسند.

یکتا افزود: ما تمام معادلات دهکده جهانی و استعمار نوین را بر هم زدیم و ندای آزادی را در دل همه آزادی‌خواهان دنیا به صدا در آوردیم.

اصل در این انتخابات معجزه مشارکت است

این فعال جهادی با بیان اینکه با این همه گرانی که مردم زیر فشار هستند، از کار مملکت کم گذاشته نمی‌شود در حالیکه همه دنیا می‌خواهد کار در ایران انجام نشود گفت: سرپنجه‌های تحریم فرو ریخته و مستکبران نا امید شده‌اند مثل همان موقع که بعد از کربلای 5 دشمن نا امید شده بود.

به گفته او، انتخابات امسال خیلی حساس شده چون در این شرایط هستیم و اصل، معجزه مشارکت و روایت حضور است.

هر رأی داغ بزرگی بر جگر دشمنان ایران است

یکتا خاطرنشان کرد: دشمن می‌گوید رأی دادن چه فایده‌ای دارد؟ من می‌گویم هر رأی داغ بزرگی بر جگر آنهاست و آینده روشنی را برای کشور قم می‌زند.

یک روز ایران هر کس را بخواهد تحریم می‌کند

این فعال جهادی با بیا ناینکه هر کس نمی‌خواهد رأی بدهد، ندهد ولی بداند باید جواب آن مرزبانی که از کشور دفاع می‌کند تا ما راحت زندگی کنیم و تفریح کنیم را بدهد افزود: ایران 9 درصد منابع و یک درصد جمعیت دنیا را در اختیار دارد، این پیچ تاریخی را بگذرانیم، به چنان جایگاهی می‌رسیم که هر که را بخواهیم تحریم می‌کنیم.

او گفت: الان وقتی نیست که بگوییم چرا و چند بار رأی بدهیم، این را بدانیم که هر کاری بکنیم یا نکنیم، اثر وضعی خواهد داشت و آینده‌مان را رقم می‌زند.

سانتریفیوژ عالم روی دور تند افتاده چون ظهور نزدیک است

یکتا با بیان اینکه زیر شعله انقلاب گرم‌تر شده و انسان‌های با نگاه توحیدی و ایمان بالا در حال تربیت شدن هستند تصریح کرد: دشمن دریافته است که اوج نشینان و قله نشینان آمده‌اند و کارشان تمام است به همین دلیل با شدت روی مغزها کار می‌کند و نسل جوان را از رأی دادن باز می‌دارد.

مجلس آینده خیلی بدهکار این نظام و مردم است

این فعال جهادی ادامه داد: هر کس برای شرکت در انتخابات مردد است بداند که این تردید مهمی است، من به آنها می‌گویم نمایندگان را شما انتخاب می‌کنید ولی خودتان دارید امتحان می‌شوید.

او اضافه کرد: نمایندگانی که فردا انتخاب می‌شوند بدانند چه تلاش‌هایی برای این انتخاب شده، مجلس آینده خیلی بدهکار این نظام و مردم است.

هر که اهل ظهور است باید فردا اهل حضور باشد

به گفته یکتا، این چند روز همه نوع فکر و حزب و قشری آمدند در تلویزیون حرف زدند، باز هم می‌گویند آزادی بیان نیست؟

این فعال جهادی تاکید کرد: اگر کسی می‌تواند جواب شهدا را بدهد، می‌تواند رأی ندهد.

او ادامه داد: هر که اهل ظهور است، فردا باید اهل حضور باشد، نمی‌توان پای ولایت نماند ولی در کنار امام زمان(عج) ماند.

روز انتخابات به شب برسد و رأی نداده باشیم اهل شامیم نه کربلایی

این فعال جهادی با بیان اینکه هر که روز انتخابات نیاید و شب شود، دیگر اهل شام است و کربلایی نیست خاطرنشان کرد: کربلا تا ظهر بود و انتخابات تا غروب است.

او گفت: مملکتی است که خون پای آن ریخته شده، اگر پای آن نیاییم، اثر وضعی در زندگی‌مان خواهد داشت.

همه تغییرات سیاست امروز دنیا نتیجه انقلاب مردم ایران است

یکتا افزود: امروز مردم غزه هزار هزار تا شهید می‌شوند ولی حزب الله و حماس و دیگر نیروهای مقاومت هم هستند ولی قبل از انقلاب اصلا از این خبرها نبود و همه کشورها تابع دو قدرت شرق و غرب بودند.

این فعال جهادی بیان کرد: این تغییرات در عالم، به حرکت مردم ایران حاصل شده و حالا نگاه جهان به مردم ایران است که فردا چه می‌کنند.

این موقع شب اصلح را از کجا پیدا کنیم؟

او در پاسخ به سوال حسینی گفت: به جوان (یا دل جوان) مومن، انقلابی، پای کار دین خدا، جهادی، متعهد و متخصص باید رأی بدهیم، به کسی که گام دوم انقلاب را باور دارد؛ نگاه به تمدن نوین اسلامی با تفکر جهادی، ویژگی افراد اصلح است.

آخرین اخبار

مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران گزارش و گفت‌وگوهای اختصاصی «به افق فلسطین» از غزه روایتی از تبعیض نژادی آمریکایی‌ها به آنتن افق رسید ماه بانو در «بزرگراه همت» تازه‌های مستند افق سیما در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مردم در میدان هستند ولی تحول اداری و اقتصادی هم می‌خواهند مواضع نامزدها به افق فلسطین ریشه‌های دینی انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری کابینه جنگی که بلای جان نتانیاهو شده است نقاط عطف فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در مستند «برسد به دست رئیس‌جمهور» معیشت مردم و انتخاب چهاردهم دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف در مورد مسئله فلسطین حکمرانی مطلوب و آینده ایران دیدگاه‌های قاضی‌زاده هاشمی در مورد مسئله فلسطین اعلام مواضع نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه «به افق فلسطین» «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه افق بی‌بی ماه در «بزرگراه همت» روایتی از ناگفته‌های انقلاب اسلامی در شبکه افق سیما گروهک منافقین؛ پدیده‌ای متفاوت در اندیشه الحادی دیدگاه‌های سعید جلیلی در مورد مسئله فلسطین وابستگی کاهنده جواب نداد، استقلال بالنده به کار آمد دیدگاه‌های علیرضا زاکانی در مورد مسئله فلسطین مجموعه مستند «یکی بود یکی نبود» روی آنتن شبکه افق / قصه فراموش نشدنی آدم‌ها برنامه «انتخاب ایران» برای کمک به انتخاب آگاهانه و خردمندانه مردم است آنچه باید تا حکمرانی کارآمد پدیدار شود نتانیاهو همه چیز را باخته است؛ هم جنگ و هم کابینه خودش نظرسنجی برنامه «به افق فلسطین» طنین دعای پرفیض عرفه در کربلا از شبکه افق دولت رئیسی، الگویی برای منتخبان جمهور دیدگاه‌های مسعود پزشکیان در مورد فلسطین فصل پنجم «بزرگراه همت» به آنتن افق رسید پخش «بزرگ راه همت» و «برسد به دست رئیس جمهور» این هفته از شبکه افق دولتی که در فسادستیزی متفاوت بود بررسی دغدغه ذهنی پسرها در مستند «صفر یک» «دومینو» با موضوع همزیستی انسان و سگ روی آنتن می‌رود نقشه‌هایی که غرب برای غرب آسیا داشت اسرائیل در هراس از پاسخ سخت حزب الله زمینه‌سازی برای ظهور در برنامه «بزرگراه همت»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها