مشاهده خبر

پنج شنبه 5 بهمن 1402

روایت قهرمان طلایی ایران از ورزش سیاسی

برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» چهارشنبه شب با حضور حسین رضازاده روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

0

در بخش نخست، حسین رضازاده در برنامه حضور یافت؛ او در گفت‌وگو با سید حسین حسینی اظهار کرد: ورزش سیاسی نیست ولی آن را سیاسی کرده‌اند؛ اگر زمانی روسیه را از مسابقات جهانی محروم کردند، حالا اسرائیل هم باید محروم شود ولی اینگونه نشد.

رضازاده خاطرنشان کرد: بیانیه‌ای با امضای قهرمانان المپیک و پاراالمپیک و همچنین بازی‌های آسیایی، تنظیم و به مجامع جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شد؛ خواسته ما تعلیق رژیم کودک کش صهیونیستی از همه مجامع ورزشی در سطح جهان بود؛ ورزشکاران دیگر کشورها هم مشابه این کار را انجام دادند.

ورزشکاران دیگر کشورها هم با اسرائیلی‌ها مسابقه نمی‌دهند

قهرمان سابق المپیک گفت: در مراسمی که برای تقدیر از ورزشکاران برگزار شده بود، از 13 یا 14 کشور افرادی را دیدم که در مسابقات ورزشی حاضر به مسابقه دادن با نمایندگان رژیم صهیونیستی نشده بودند ولی درباره این مسئله اطلاع‌رسانی چندانی نشده است.

لابی‌گری صهیونیست‌ها در ورزش جهان بالاست

او خاطرنشان کرد: لابی‌گری صهیونیست‌ها در سطح فدراسیون‌های جهانی بالاست و همواره تلاش کرده‌اند تا دچار محرومیت نشوند.

رضازاده با بیان اینکه نمایندگان رژیم صهیونیستی معمولا ورزشکاران دیگر کشورها هستند که تابعیت این رژیم را پذیرفته‌اند عنوان کرد: در مجموع صهیونیست‌ها در رشته‌های ورزشی چندانی فعال نیستند.

بعد از سیدنی به نام ابالفضل صدایم می‌کردند

این قهرمان المپیک با بیان اینکه در کنفرانس خبری بعد از مسابقات، همیشه از من می‌پرسیدند این «یا اباالفضل» که می‌گویی چیست خاطرنشان کرد: بعد از المپیک سیدنی، بین ورزشکاران به اباالفضل معروف شده بودم و با این اسم صدایم می‌کردند.

اهداف اسرائیل به رویا شبیه‌تر است تا واقعیت

بعد از بخش اخبار، ارتباط زنده اینترنتی با جم کاوانا - استاد دانشگاه در آمریکا – برقرار شد؛ او در پاسخ به سوال حسینی مجری به افق فلسطین اظهار کرد: در سخنرانی اخیر جو بایدن، معترضان آمریکایی بارها سخنان او را قطع کرده و خواهان صحبت درباره نسل‌کشی صهیونیست‌ها شدند.

کاوانا خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها هزینه زیادی به خاطر جنگ غزه می‌دهند و از آن طرف، دست برنده روانی از آن فلسطینی‌هاست.

به گفته او، اهداف اسرائیل از این جنگ، به رویا بیشتر شبیه است تا واقعیت چون صهیونیست‌ها در چند جبهه با مقاومت درگیر هستند.

«به افق فلسطین» به افق ظهور است

پس از آن، حاج حسین کاجی - راوی دفاع مقدس – در استودیوی شبکه افق حضور یافت؛ او اظهار کرد: فلسطین مرکز ثقل همه مسلمانان است و به نظرم «به افق فلسطین» به معنای «به افق ظهور» است.

کاجی خاطرنشان کرد: این برنامه باید همیشه باشد تا نسل امروز بدانند که به آزادی قدس نزدیک هستیم؛ ما نسلی هستیم که بیت المقدس را 40 سال قبل در ذهنمان ثبت کردیم و توانستیم در عملیاتی به نام بیت المقدس و در مساحتی چند برابر غزه به پیروزی رسیدیم.

دستخط داعشی‌ها شبیه بعثی‌ها بود!

این راوی دوران دفاع مقدس گفت: بعد از فتح خرمشهر، دیدیم بعثی‌ها روی دیوارها نوشته‌ بودند «آمده‌ایم که بمانیم»؛ بعدا در سوریه دیدیم داعشی‌ها روی دیوارها نوشته‌اند «زنان و اموال شما برای ماست» به همراهانم گفتم نترسید، اینها همان دشمن 40 سال قبل هستند که حالا دو هزار کیلومتر عقب‌تر از مرزهایمان ایستاده و همان حرف‌ها را می‌زنند.

شهیدی که امام(ره) برایش گریه کرد

او تصریح کرد: شهید رحمان‌پور معروف به شاطر محمد، کسی بود که امام خمینی(ره) برایش گریه کردند و فرمودند او اولین کسی بود که نزد من آمد، پول داد و گفت این را برای فلسطین هزینه کنید.

نوجوان 16 ساله‌ای که امام جماعت حاج قاسم بود

این راوی دوران جنگ گفت: حسن یزدانی نوجوان 16 ساله‌ای بود که 34 بار به اروند زده و عملیات شناسایی انجام داده بود؛ خبر شهادتش را که به حاج قاسم دادند گفت شب قبل، امام جماعت ما بود.

کاجی افزود: می‌پرسیدند چه فرمولی به کار بردید که از اروند وحشی عبور می‌کنید؟ گفتم مثبت خدا شدن! بچه‌هایی که چند سال می‌دیدند خرماها روی زمین می‌ریزد و بر نمی‌داشتند چون مال مردم بود؛ عقیده داشتند اگر خرمای شبهه‌ناک بخورند نمی‌توانند از اروند بگذرند.

آخرین اخبار

مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران گزارش و گفت‌وگوهای اختصاصی «به افق فلسطین» از غزه روایتی از تبعیض نژادی آمریکایی‌ها به آنتن افق رسید ماه بانو در «بزرگراه همت» تازه‌های مستند افق سیما در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مردم در میدان هستند ولی تحول اداری و اقتصادی هم می‌خواهند مواضع نامزدها به افق فلسطین ریشه‌های دینی انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری کابینه جنگی که بلای جان نتانیاهو شده است نقاط عطف فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در مستند «برسد به دست رئیس‌جمهور» معیشت مردم و انتخاب چهاردهم دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف در مورد مسئله فلسطین حکمرانی مطلوب و آینده ایران دیدگاه‌های قاضی‌زاده هاشمی در مورد مسئله فلسطین اعلام مواضع نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه «به افق فلسطین» «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه افق بی‌بی ماه در «بزرگراه همت» روایتی از ناگفته‌های انقلاب اسلامی در شبکه افق سیما گروهک منافقین؛ پدیده‌ای متفاوت در اندیشه الحادی دیدگاه‌های سعید جلیلی در مورد مسئله فلسطین وابستگی کاهنده جواب نداد، استقلال بالنده به کار آمد دیدگاه‌های علیرضا زاکانی در مورد مسئله فلسطین مجموعه مستند «یکی بود یکی نبود» روی آنتن شبکه افق / قصه فراموش نشدنی آدم‌ها برنامه «انتخاب ایران» برای کمک به انتخاب آگاهانه و خردمندانه مردم است آنچه باید تا حکمرانی کارآمد پدیدار شود نتانیاهو همه چیز را باخته است؛ هم جنگ و هم کابینه خودش نظرسنجی برنامه «به افق فلسطین» طنین دعای پرفیض عرفه در کربلا از شبکه افق دولت رئیسی، الگویی برای منتخبان جمهور دیدگاه‌های مسعود پزشکیان در مورد فلسطین فصل پنجم «بزرگراه همت» به آنتن افق رسید پخش «بزرگ راه همت» و «برسد به دست رئیس جمهور» این هفته از شبکه افق دولتی که در فسادستیزی متفاوت بود بررسی دغدغه ذهنی پسرها در مستند «صفر یک» «دومینو» با موضوع همزیستی انسان و سگ روی آنتن می‌رود نقشه‌هایی که غرب برای غرب آسیا داشت اسرائیل در هراس از پاسخ سخت حزب الله زمینه‌سازی برای ظهور در برنامه «بزرگراه همت»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها