مشاهده خبر

یک شنبه 1 بهمن 1402

با این سامانه سخنران تخصصی دعوت کنید

مجله خبری «فرامتن» چهارشنبه 27 دی ماه با موضوعاتی همچون نایاب شدن بلیت هواپیما، فعالیت سامانه دعوت و صنعت چرم ایران روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

0

در بخش نخست، به موضوع گران فروشی قیمت بلیت هواپیما و البته نایاب شدن آن اشاره شد؛ شرکت‌های هواپیمایی با توجه به رأی دیوان عدالت اداری، افزایش قیمت بلیت را در دستور کار قرار دادند ولی رأی دیوان متوقف و حتی دفتر دو شرکت هواپیمایی پلمب شد که در نهایت منجر به نایاب شدن بلیت شد.

این در حالی است که ایر لاین‌ها مدعی ارزان فروشی و نه گران فروشی هستند.

بررسی برنامه فرامتن اما نشان می‌دهد نه تنها ادعای شرکت‌های هواپیمایی درست نیست بلکه بلیت هم نایاب و هم بالاتر از قیمت مصوب است.

سامانه‌ای برای دعوت مدعو!

میز فرهنگی برنامه هم به موضوع فعالیت سامانه دعوت اختصاص داشت و سید مصطفی حسینی (مدیر طراحی و توسعه محصول سامانه دعوت) هم مهمان این بخش بود.

او گفت: این سامانه برای اعزام تخصصی مدعو برای محافل و جلسات مختلف طراحی شده، مدعو هم به هر کسی گفته می‌شود که توانایی ارائه محتوایی مفید را متناسب با آن جلسه داشته باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: این سامانه در واقع حلقه وصل بین برگزارکنندگان و مدعوان جلسات است که تاکنون وجود نداشت.

مدیر طراحی و توسعه محصول سامانه دعوت با بیان اینکه به این ترتیب هر برگزارکننده حقیقی و حقوقی می‌تواند از این سامانه برای دعوت تخصصی سخنرانان و کارشناسان استفاده کند گفت: هر چند برگزاری جلسات مجازی رونق گرفته ولی ضرورت برگزاری جلسات حضوری بر هیچ کس پوشیده نیست.

او تصریح کرد: تناسب مدعوان و سخنرانان با سن و جنسیت مخاطبان، موضوع تخصصی جلسه یا همایش و مواردی از این دست، هدف از راه‌اندازی سامانه دعوت بوده است.

وضعیت صنعت چرم ایران

در میز اقتصادی و سیاسی هم سید محمود موسوی (رئیس اتحادیه سراجان تهران) حضور یافت و درباره صنعت چرم ایران به گفت‌وگو با ساسان رئیسیان مجری این بخش نشست.

او گفت: چرم طبیعی و مصنوعی تولید شده در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حتی ظرفیت‌های صادراتی زیادی هم وجود دارد؛ چرم خارجی موجود در بازار همه قاچاق است که البته ضربه بزرگی به تولیدات داخلی زده است.

موسوی با بیان اینکه نیمی از محصولات چرم موجود در بازار ایران خارجی است خاطرنشان کرد: این در حالی است که محصولات ایرانی قابلیت رقابت با مشابه خارجی را دارند چون چرم ایران در دنیا زبان‌زد است.

رئیس اتحادیه سراجان تهران چرم مصنوعی ایرانی را هم در سطح محصولات خارجی دانست و گفت: به روز رسانی صنعت چرم ایران در همه سطوح از تولید مواد اولیه، طراحی و دوخت صورت گرفته و مزیت رقابتی وجود دارد.

مخاطبان شبکه افق می‌توانند پیشنهاد، انتقاد و هرگونه مسئله‌ای در مورد این برنامه را از طریق سامانه پیامکی 100076 ارسال کنند.

فرامتن را می‌توانید از طریق شناسه @faramatn_ir در پیام‌رسان‌های «بله» و «روبیکا» دنبال کنید.

آخرین اخبار

روایتی از کودتای نوژه در مستند «آنچه گذشت» روایتی از امید و توسل در مستند «فرشی برای رُستن» کار جهادی؛ مسیری امتحان پس داده پیش روی دولت چهاردهم شبکه افق در اولین روز محرم سیاه پوش می‌شود فصل اول «نجلا» در قاب افق «خانه‌های نورانی» با روضه‌های سید الشهدا (ع) مستندهای افق رنگ و بوی محرم گرفت مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران گزارش و گفت‌وگوهای اختصاصی «به افق فلسطین» از غزه روایتی از تبعیض نژادی آمریکایی‌ها به آنتن افق رسید ماه بانو در «بزرگراه همت» تازه‌های مستند افق سیما در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مردم در میدان هستند ولی تحول اداری و اقتصادی هم می‌خواهند مواضع نامزدها به افق فلسطین ریشه‌های دینی انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری کابینه جنگی که بلای جان نتانیاهو شده است نقاط عطف فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در مستند «برسد به دست رئیس‌جمهور» معیشت مردم و انتخاب چهاردهم دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف در مورد مسئله فلسطین حکمرانی مطلوب و آینده ایران دیدگاه‌های قاضی‌زاده هاشمی در مورد مسئله فلسطین اعلام مواضع نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه «به افق فلسطین» «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه افق بی‌بی ماه در «بزرگراه همت» روایتی از ناگفته‌های انقلاب اسلامی در شبکه افق سیما گروهک منافقین؛ پدیده‌ای متفاوت در اندیشه الحادی دیدگاه‌های سعید جلیلی در مورد مسئله فلسطین وابستگی کاهنده جواب نداد، استقلال بالنده به کار آمد دیدگاه‌های علیرضا زاکانی در مورد مسئله فلسطین مجموعه مستند «یکی بود یکی نبود» روی آنتن شبکه افق / قصه فراموش نشدنی آدم‌ها برنامه «انتخاب ایران» برای کمک به انتخاب آگاهانه و خردمندانه مردم است آنچه باید تا حکمرانی کارآمد پدیدار شود نتانیاهو همه چیز را باخته است؛ هم جنگ و هم کابینه خودش نظرسنجی برنامه «به افق فلسطین» طنین دعای پرفیض عرفه در کربلا از شبکه افق دولت رئیسی، الگویی برای منتخبان جمهور دیدگاه‌های مسعود پزشکیان در مورد فلسطین فصل پنجم «بزرگراه همت» به آنتن افق رسید

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها