مشاهده خبر

جمعه 15 دی 1402

از انتقادهای تند نظام اسلامی تا خاطرات دلهره‌آور سرتیم حفاظت حاج قاسم

برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» با موضوع حادثه تروریستی کرمان و جنگ غزه، پنجشنبه شب 14 دی ماه روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

0

در بخش نخست و بعد از مرور اخبار مربوط به حادثه تروریستی دیروز کرمان، محمد رحمان نظام اسلامی مجری نام آشنای تلویزیون در استودیوی به افق فلسطین حضور یافت.

پلیدی تا کجا که توییت بزنند و بگویند شهدای کرمان برای نذری و شربت رفته بودند؟

او گفت: وقتی دیدم برای شناسایی قربانیان حادثه کرمان در لیست نوشته بودند «کاپشن صورتی با گوشواره قلبی شکل» فهمیدم شقی‌ترین انسان‌ها چنین کاری کرده‌اند.

نظام اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی یک شیر درنده به آهویی حمله می‌کند، اگر بفهمد آن حیوان باردار است، از شکارش خودداری می‌کند، چطور افرادی به نام انسان، این قدر درنده‌خو هستند؟

این مجری تلویزیون با بیان اینکه برخی‌ قبلا قهرمان مردم ایران بودند، و با هر گل آنها، خوشحالی یک ملت را شاهد بودیم گفت: حالا آن قدر پلید شده‌اند که توییت می‌زنند و بحث نذری خوردن و شربت گرفتن را مطرح می‌کنند و از شهادت هم وطنانشان خوشحالند؛ از ورزشکارانی که پست‌های تسلیت گذاشتند و اینگونه افراد را به چالش کشیدند، تشکر می‌کنم.

او افزود: مطمئن باشید آنهایی که در بیش از 80 روز در مقابل شهادت مردم غزه سکوت کردند، در قبال شهادت حدود یکصد هم وطن خود هم ساکت خواهند بود.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران هستند و نماینده رسمی اسرائیل در ایران!

نظام اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: استاد دانشگاه هستند و سال‌هاست روی پیشانی‌اش نوشته ماله‌کش صهیونیست‌ها؛ مصاحبه می‌کند و می‌گوید بعید می‌دانم اسرائیل بخواهد جان بی گناهی را بگیرد.

این مجری تلویزیون گفت: من واژه استاد علوم سیاسی را شایسته این فرد نمی‌دانم و ننگ می‌دانم که کسی چنین عنوانی به او بدهد! رسما نماینده رژیم صهیونیستی در ایران هستند و حتی در ظاهر هم ابراز همدردی نمی‌کنند.

نظام اسلامی خطاب به سلبریتی‌های ساکت: توقع‌تان بالا و پست‌هایتان بی معناست

او خطاب به سلبریتی‌های ساکت این روزها گفت: ای کسانی که سکوت اختیار کرده‌اید، افراد متفاوتی که دور و بر ما هستید و بی تفاوتی‌تان خیلی‌ها را رنج می‌دهد، توقع شما آسمان را دریده و پست‌های بی معنایتان، همه را در حیرت فرو برده است.

نظام اسلامی خاطرنشان کرد: بدانید که فردای قیامت، باید در مقابل خون پاک شهدا پاسخگو باشید؛ نمی‌دانم این همه بی تفاوتی در قبال ده‌ها شهید را چگونه جواب خواهید داد.

اقدامات تروریستی اسرائیل حقانیت جبهه مقاومت را اثبات می‌کند

یوسف الفروی - خبرنگار سوری – هم در ارتباط زنده تصویری با برنامه به افق فلسطین گفت: اقدامات تروریستی مثل حادثه دیروز کرمان و ترور شهید صالح العاروری، از روی درماندگی رژیم صهیونیستی است، مقامات این رژیم می‌خواهند شکست‌های خود را به وسیله جنایت‌های جدید جبران کنند ولی این نشانه قدرت نیست و ورشکستی سیاسی و نظامی را نشان می‌دهد.

او افزود: اینگونه اقدامات، قدرت و روحیه مقاومت را افزایش می‌دهد و جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل و در عرصه بین‌المللی بیشتر مطرح می‌شود چرا که حقانیتش اثبات می‌شود.

داعش قزوین را هم جزو استان‌های خودش می‌دانست!

پس از آن علی خلعتبری - سرتیم حفاظت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی – در برنامه حضور یافت. او در گفت‌وگو با سید حسین حسینی گفت: جایی در سوریه، نقشه دولت عراق و شام داعش را پیدا کردیم که حتی استان قزوین هم در آن قرار داشت.

خلعتبری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بر اساس پیمانی که با دولت عراق داشتند، متعهد بودند از این کشور دفاع کنند، ولی چهار ماه بعد از حضور داعش در بیشتر شهرهای داعش و تسخیر شهرهای مختلف، عراقی‌ها از ایران دعوت کردند برای کمک به آنجا بروند چون کسی کمکشان نمی‌کرد.

شهر پر تلاطمی که آرامش حاج قاسم دوای دردش بود

سرتیم حفاظت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به زمانی که ابتدای کار و با حاج قاسم به عراق رفته بود عنوان کرد: داخل شهر مخمور بودیم، اطلاع دادند که داعشی‌ها به ابتدای این شهر رسیده‌اند، به سردار گفتند نماز عصر را نخوانیم و راه بیفتیم، حاجی گفت نماز عصر را هم بخوانیم.

به گفته او، حاج قاسم با اینکه می‌دانست دشمن ابتدای همان شهر است گفت طوری راه برویم که کسی فکر نکند ما در حال فرار هستیم.

خلعتبری تصریح کرد: سیل جمعیت در حال خروج از شهر بود، سردار با دیدن این صحنه ناراحت شد چون درد مردم را درد خودش می‌دانست، کاری هم نداشت مردم، شیعه باشند یا سنی، مسیحی باشند یا مسلمان.

نهیب حاج قاسم به فرماندهان در میدان چه بود؟

او ادامه داد: هشتاد درصد دمشق سقوط کرده بود، حاج قاسم به فرماندهان مستاصل می‌گفت «کربلای 4 را فراموش کردید؟ عملیات‌های جنگ را فراموش کردید؟»

فرمانده‌ای که به دل خطر می‌زد

خلعتبری با بیان اینکه شهر تل عفر عراق در حال سقوط بود که همراه با حاج قاسم و چند نفر دیگر راهی این شهر شدند عنوان کرد: مشق عملیات را در جت فالکون و در آسمان ریخت و در فرودگاهی فرود آمدیم که مدت‌ها بود پرنده‌ای آنها ننشسته بود.

او گفت: ما نگران امنیت بودیم ولی حاج قاسم و ابو مهندس آرام بودند، در واقع آنها به ما آرامش می‌دادند.

ثانیه‌های پُر التهاب حفاظت از حاج قاسم و ابومهندس

سرتیم حفاظت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در تل عفر یقین داشتم موقع تیک آف با موشک ما را می‌زنند اظهار کرد: ولی به هر حال راهی اربیل شدیم؛ آنجا وقتی گفتیم از تل عفر آمده‌ایم، به شدت تعجب کردند، چون همان شب هم آن شهر سقوط کرده بود.

وقتی حاج قاسم در کمین تکفیری‌ها افتاد

خلعتبری افزود: سوریه که بودیم، در کمین تکفیری‌ها افتادیم و به سوی ما آتش گشودند ولی مشکلی پیش نیامد و به راهمان ادامه دادیم، بعدا که به حاج قاسم اطلاع دادیم، گفت شنیدم یک صدایی آمد!

آخرین اخبار

مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران گزارش و گفت‌وگوهای اختصاصی «به افق فلسطین» از غزه روایتی از تبعیض نژادی آمریکایی‌ها به آنتن افق رسید ماه بانو در «بزرگراه همت» تازه‌های مستند افق سیما در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مردم در میدان هستند ولی تحول اداری و اقتصادی هم می‌خواهند مواضع نامزدها به افق فلسطین ریشه‌های دینی انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری کابینه جنگی که بلای جان نتانیاهو شده است نقاط عطف فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در مستند «برسد به دست رئیس‌جمهور» معیشت مردم و انتخاب چهاردهم دیدگاه‌های محمدباقر قالیباف در مورد مسئله فلسطین حکمرانی مطلوب و آینده ایران دیدگاه‌های قاضی‌زاده هاشمی در مورد مسئله فلسطین اعلام مواضع نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه «به افق فلسطین» «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» روی آنتن شبکه افق بی‌بی ماه در «بزرگراه همت» روایتی از ناگفته‌های انقلاب اسلامی در شبکه افق سیما گروهک منافقین؛ پدیده‌ای متفاوت در اندیشه الحادی دیدگاه‌های سعید جلیلی در مورد مسئله فلسطین وابستگی کاهنده جواب نداد، استقلال بالنده به کار آمد دیدگاه‌های علیرضا زاکانی در مورد مسئله فلسطین مجموعه مستند «یکی بود یکی نبود» روی آنتن شبکه افق / قصه فراموش نشدنی آدم‌ها برنامه «انتخاب ایران» برای کمک به انتخاب آگاهانه و خردمندانه مردم است آنچه باید تا حکمرانی کارآمد پدیدار شود نتانیاهو همه چیز را باخته است؛ هم جنگ و هم کابینه خودش نظرسنجی برنامه «به افق فلسطین» طنین دعای پرفیض عرفه در کربلا از شبکه افق دولت رئیسی، الگویی برای منتخبان جمهور دیدگاه‌های مسعود پزشکیان در مورد فلسطین فصل پنجم «بزرگراه همت» به آنتن افق رسید پخش «بزرگ راه همت» و «برسد به دست رئیس جمهور» این هفته از شبکه افق دولتی که در فسادستیزی متفاوت بود بررسی دغدغه ذهنی پسرها در مستند «صفر یک» «دومینو» با موضوع همزیستی انسان و سگ روی آنتن می‌رود نقشه‌هایی که غرب برای غرب آسیا داشت اسرائیل در هراس از پاسخ سخت حزب الله زمینه‌سازی برای ظهور در برنامه «بزرگراه همت»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها