مشاهده خبر

یک شنبه 21 آبان 1402

«یکی از ما» روایتی از انسان‌های امید آفرین جامعه

فصل دوم مستند «یکی از ما» با موضوع روایت زندگی افراد عادی که در جامعه امیدآفرین شدند از یکشنبه تا جمعه این هفته ساعت 12:30 به روی آنتن افق سیما می‌رود.

0

داستان مجموعه مستند «یکی از ما» درباره انسان‌هایی است که در مواجه با مشکلات جامعه خود دست روی دست نگذاشته بلکه به فکر چاره و عمل بوده‌اند. در این مستند به اینکه چگونه یک فرد یا گروه می‌تواند با مشارکت فعال و ایده‌های خلاقانه در زندگی خود و دیگران تغییرات مثبت ایجاد کند پرداخته می‌شود و در فصل دوم این مجموعه مستند موفق داستان 12 کارآفرین که نسبت به شهر و دیار خود بی‌تفاوت نمانده‌اند روایت شده است.

فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» توسط ۱۳ کارگردان مختلف در ۱۳ شهرستان ساخته شده که این سوژه‌ها همگی بر اساس میزان تاثیرگذاری این افراد در منطقه و محل زندگی خود انتخاب شده‌اند و ماریا ماوتی، نگین احمدی، زهرا شفیعی، مریم طالبی، محمدحسین شفیق، حمیدرضا مقصودی، محمدرضا دهستانی، محسن جعفری و یونس راشدی، سازندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه مستند هستند.

مهمترین نکته در فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما»، حفظ هماهنگی ساختاری و روایی کار است و با وجود اینکه ۱۳ کارگردان مختلف ساخت آن را برعهده داشته‌اند، سعی تمامی قسمت‌ها از هماهنگی ساختاری و روایی مشترک برخوردار باشد تا مخاطب متوجه پیوستگی این مجموعه بشود.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه مستند را از یکشنیه تا جمعه این هفته ساعت 12:30 از قاب افق سیما به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

شجاعت و درایت تؤامان یک رهبر مستند «وداع با اسلحه» در کافه مستند ۲۴ ساعت به افق فلسطین؛ بزرگداشت سالگرد برنامه‌ای که تاریخ‌ساز شد از قانا تا بیروت روایت پیروزی مقاومت نبردی نهایی برای صهیونیست‌ها و مقاومت «مرزهای مقاومت» به کافه مستند رسید وقتی ترور جواب نمی‌دهد «نسیم حیات» روایتی از ۳۳ روز مجاهدت در برابر پنجمین ارتش قدرتمند دنیا روایت «قدر‌ مطلق» از یک جنایت رژیم صهیونیستی «قهرمانان مقاومت» با روایتی از شهید ابو مهدی المهندس به روی آنتن افق مستند اسرائیلیسم در کافه مستند تدارک ویژه شبکه افق در پی شهادت سیدحسن نصرالله راه او و هدف او جاری است فصل جدید سلام به آینده در راه است مستند بانو؛ روایتی از ایثارگری یک مادر شهید وقتی ثانیه شمار عمر صهیونیست‌ها چمشک می‌زند از تجهیزات بنجل غربی تا تشکیل یگان زرهی سپاه «سلام به آینده» چطور استعدادها را شناسایی کرد/ نخبگانی که کمتر دیدیم ویژه برنامه «جهان‌آرا» در هفته دفاع مقدس مروری بر زندگی علما در مستند «سعادتمندان» یادی از شهیدان کشوری و شیرودی در سریال «سیمرغ» اسناد منتشر نشده جنگ روی میز شبکه افق نجار زندگی؛ از چوب تا زندگی دوباره رنگ و بوی دفاع مقدس در مستندهای افق ّسفرنامه‌ای قرآنی به روی آنتن افق سیما هفته پایانی تابستان همراه با افق سیما بلوغ سینمای دفاع مقدس در دهه 90 تثبیت شد مستند ویژه شبکه افق در هفته وحدت فلسفه رویکرد آزمون و خطا در کنکور هر سال چیست؟ ادبستان آل طاها؛ الگویی برای تربیت نسل آینده مستندهای ویژه افق در هفته پایانی تابستان بررسی «عملیات دماوند» در کافه مستند فیلم‌های سینمایی آدینه شبکه افق بازپخش مستند «سرزمین ستاره ها» با نگاهی به جلسات خانگی قرآن روایتی متفاوت از بافتار اجتماعی و سیاسی زمانه امامین عسکریین «کنشگری عفاف و حجاب در فضای مجازی» با حضور سعیدیسم در افق برنامه مورد علاقتو گوش کن! بازپخش پرده خوانی سینمای جنگ از دریچه افق سیما «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود نوشت افزار ایرانی و مسئله هویت‌یابی نسل فردا صنعت هزار توی خودرو در ایران: شرکت‌هایی که به جای ایمن‌سازی، گاوداری می‌کنند مجموعه مستند «خسته نباشید» به روی آنتن افق سیما مهرآفرین؛ روایتی جدید از بزرگراه همت سفر به اعماق ایران با شبکه افق؛ از رخ مادر تا پرده‌خوانی سینمای دفاع مقدس عقلانیت حسینی یا کارناوال حکومتی؟ بررسی جریان شناسی حوادث حوزه مروی از ابتدا تا کنون اگر بنیانگذار تلگرام به جای فرانسه در ایران دستگیر می‌شد، رسانه‌ها چه می‌کردند؟ پذیرایی از زائران عراقی حرم رضوی در «السلطان» فرشتگان؛ روایتی جدید از بزرگراه همت رازهای رهبری حزب الله به روی آنتن افق

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها