مشاهده خبر

سه شنبه 9 آبان 1402

رژیم صهیونیستی یگانه منبع شرارت در جهان

یک فعال سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها بخاطر جنایت‌هایی که تاکنون انجام داده است و می‌دهد بلکه بخاطر ماهیت وجودی آن محکوم و یگانه منبع شرارت در جهان است.

0

ویژه برنامه نقش جهان با موضوع بررسی آخرین تحولات در غزه روز دوشنبه از شبکه افق پخش شد.

در بخش اول این برنامه سید شهاب‌الدین طباطبایی، فعال سیاسی مهمان این برنامه بود.

وی گفت: بهترین کاری که می‌توان در این شرایط انجام داد، آگاهی دادن به مردم است.  باید به مردم گفت که رژیم صهیونیستی نه تنها بخاطر جنایت‌هایی که تاکنون انجام داده است و می‌دهد بلکه بخاطر ماهیت وجودی آن محکوم است. به تعبیر نوام چامسکی، یگانه منبع شرارت در جهان رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: کشورهایی که در سازمان ملل به تایید رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند کشورهایی هستند که خودشان به واسطه استعمار به وجود آمده‌اند. کشوری مثل استرالیا یک روزی  دارند به اسم «روز عذرخواهی» که علت وجود این روز همان استعماری است که ایجاد شد و بومیان آنجا رانده شدند.

طباطبایی افزود: ما در موضوع غزه با یک موضوع غیرحاکمیتی و انسانی مواجه هستیم. هر کسی با هر جناحی و حزبی بر تجاوزات ضد انسانی رژیم صهیونیستی معترض است. وقتی ما اینجا جمع می‌شویم نباید محلی برای تسویه حساب‌های شخصی و حزبی و جناحی باشد.

وی گفت: زنده نگه داشتن پویش‌های فکری در دفاع از مردم غزه یکی از مهمترین وظایف رسانه است.

این فعال سیاسی افزود: رژیم صهیونیستی دوگانه‌ای برای خود ساخته بود یکی مظلومیت و دیگری قدرتی که برای خود ایجاد کرده بود اما امروز هر دوی این قدرت‌ها از بین رفته است.

وی گفت: هر اقدامی که به آرامش و ثبات منطقه منجر شود، مبارک است. از آغاز جنگ اولا با صحبت‌های رهبری و بعد از آن اقدامات وزارت خارجه که ضمن توجه به منافع ملی به دنبال بیرون کشاندن دامن ایران از این جنگ بود از اقدامات بسیار خوب است.

عادل ثمره، استاد دانشگاه از رام‌الله مهمان دیگر این برنامه بود که توضیحاتی پیرامون درگیری‌های اخیر ارایه کرد.

وی گفت: اسراییل به دنبال تکه تکه کردن فلسطین و نابودی همه چیز است. تلاش می‌کند با ایجاد گرسنگی و نبود غذا به مردم فشار بیاورد. معیشت مردم را از بین ببرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی همچنان به لحاظ روحی ضعیف است و توان روحی کافی برای حمله نظامی زمینی به غزه را ندارد و زیرساخت‌های مقاومت قوی و مستحکم است. از سوی دیگر ژنرال‌های رژیم صهیونیستی به نتانیاهو گفته‌اند که جنگ وسیع به راه نیندازد و به حملات پراکنده بسنده کند.

ثمره گفت: نیروهای مقاومت آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی را دارد.

آخرین اخبار

شجاعت و درایت تؤامان یک رهبر مستند «وداع با اسلحه» در کافه مستند ۲۴ ساعت به افق فلسطین؛ بزرگداشت سالگرد برنامه‌ای که تاریخ‌ساز شد از قانا تا بیروت روایت پیروزی مقاومت نبردی نهایی برای صهیونیست‌ها و مقاومت «مرزهای مقاومت» به کافه مستند رسید وقتی ترور جواب نمی‌دهد «نسیم حیات» روایتی از ۳۳ روز مجاهدت در برابر پنجمین ارتش قدرتمند دنیا روایت «قدر‌ مطلق» از یک جنایت رژیم صهیونیستی «قهرمانان مقاومت» با روایتی از شهید ابو مهدی المهندس به روی آنتن افق مستند اسرائیلیسم در کافه مستند تدارک ویژه شبکه افق در پی شهادت سیدحسن نصرالله راه او و هدف او جاری است فصل جدید سلام به آینده در راه است مستند بانو؛ روایتی از ایثارگری یک مادر شهید وقتی ثانیه شمار عمر صهیونیست‌ها چمشک می‌زند از تجهیزات بنجل غربی تا تشکیل یگان زرهی سپاه «سلام به آینده» چطور استعدادها را شناسایی کرد/ نخبگانی که کمتر دیدیم ویژه برنامه «جهان‌آرا» در هفته دفاع مقدس مروری بر زندگی علما در مستند «سعادتمندان» یادی از شهیدان کشوری و شیرودی در سریال «سیمرغ» اسناد منتشر نشده جنگ روی میز شبکه افق نجار زندگی؛ از چوب تا زندگی دوباره رنگ و بوی دفاع مقدس در مستندهای افق ّسفرنامه‌ای قرآنی به روی آنتن افق سیما هفته پایانی تابستان همراه با افق سیما بلوغ سینمای دفاع مقدس در دهه 90 تثبیت شد مستند ویژه شبکه افق در هفته وحدت فلسفه رویکرد آزمون و خطا در کنکور هر سال چیست؟ ادبستان آل طاها؛ الگویی برای تربیت نسل آینده مستندهای ویژه افق در هفته پایانی تابستان بررسی «عملیات دماوند» در کافه مستند فیلم‌های سینمایی آدینه شبکه افق بازپخش مستند «سرزمین ستاره ها» با نگاهی به جلسات خانگی قرآن روایتی متفاوت از بافتار اجتماعی و سیاسی زمانه امامین عسکریین «کنشگری عفاف و حجاب در فضای مجازی» با حضور سعیدیسم در افق برنامه مورد علاقتو گوش کن! بازپخش پرده خوانی سینمای جنگ از دریچه افق سیما «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود نوشت افزار ایرانی و مسئله هویت‌یابی نسل فردا صنعت هزار توی خودرو در ایران: شرکت‌هایی که به جای ایمن‌سازی، گاوداری می‌کنند مجموعه مستند «خسته نباشید» به روی آنتن افق سیما مهرآفرین؛ روایتی جدید از بزرگراه همت سفر به اعماق ایران با شبکه افق؛ از رخ مادر تا پرده‌خوانی سینمای دفاع مقدس عقلانیت حسینی یا کارناوال حکومتی؟ بررسی جریان شناسی حوادث حوزه مروی از ابتدا تا کنون اگر بنیانگذار تلگرام به جای فرانسه در ایران دستگیر می‌شد، رسانه‌ها چه می‌کردند؟ پذیرایی از زائران عراقی حرم رضوی در «السلطان» فرشتگان؛ روایتی جدید از بزرگراه همت رازهای رهبری حزب الله به روی آنتن افق

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها