مشاهده خبر

یک شنبه 7 خرداد 1402
برنامه‌های تلویزیونی این هفته شبکه افق

«هم آهنگ» با افق برای «وارونگی» 360 درجه‌ای!

برنامه‌های مختلفی طی هفته با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، طب سنتی و سیاسی از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

0

«360 درجه» یکی از برنامه‌های تلویزیونی افق است که روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه این هفته ساعت 18 با موضوع سواد رسانه‌ای، پخش می‌شود.

ساعت 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه برنامه تلوزیونی «انارستان» با موضوع طب سنتی روی آنتن می‌رود و در آن به سوالات مختلف بینندگان در زمینه طب سنتی ایرانی پاسخ داده می‌شود.

از دیگر برنامه‌های شبکه افق، «وارونگی» است که با هدف پاسخ به شبهات و شایعات مطرح شده در فضای مجازی روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت 21 پخش خواهد شد.

«خونه خودتونه» عنوان برنامه دیگری از شبکه افق است که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 بر آنتن این شبکه نقش می‌بندد.

«فرامتن» نام برنامه دیگر افق است که با موضوع تحلیل اخبار و موضوعات روز کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، به صورت زنده از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 روی آنتن می‌رود.

یکی دیگر از برنامه‌های قدیمی و پر مخاطب شبکه افق برنامه «جهان آرا» است که در روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 22 پخش می‌شود.

یکشنبه ساعت 22 برنامه «نقش جهان» با محوریت بررسی، مرور و تحلیل رویدادهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در عرصه بین‌المللی از شبکه افق پخش خواهد شد و از دیگر برنامه های این شبکه، برنامه اقتصادی «عیار» است که سه‌شنبه ها ساعت 22 روی آنتن می‌رود.

برنامه جذاب دیگری که شبکه افق برای مخاطبین خود تدارک دیده است، «هم آهنگ» با موضوع سرودهای نوجوانان است که چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ساعت 22 از شبکه افق پخش می‌شود.

«با هم وطن» برنامه جدیدی از شبکه افق است که روایتی از کار خیر گروه‌های مردمی در سطح جامعه را به نمایش می‌گذارد.

چهارشنبه تا جمعه این هفته برنامه دیگری از این شبکه با عنوان «مرغ همسایه» ساعت 20 پخش می‌شود؛ این برنامه به شکلی تلاش می‌کند تا فضای شورای امنیت سازمان ملل را نشان دهد. آقای ذکریایی مدیر جلسه شورای امنیت است و به فراخور موضوع افرادی که در اطراف او نشسته‌اند نماینده به قول معروف ابر قدرت‌هایی هستند که فکر می‌کنند تمام جهان در دست آنهاست.

 

آخرین اخبار

بازخوانی موقعیت ژئوپولیتیک یمن در «چرا یمن؟» مستندهای آدینه شبکه افق عملکرد سه ساله مدیریت شهری تهران روی میز جهان آرا «تازه نفس» با روایتی از نخبه قرآنی ایران صریح و شفاف با دبیر هیئت رئیس مجلس: ما هم باید پاسخگو باشیم «فرزند کبیر کوه»، روایتی از شهید هسته‌ای در شبکه افق سیما فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به افق رسید «داستان کافی» با روایتی از مبارزات انقلابی آیت الله کافی انتخابات آمریکا و بایسته‌های سیاست خارجی واقع‌بینانه روایتی از راهکار شهید فخری‌زاده برای زیارت حرم سیدالشهدا(ع) از تبلیغ تا آبادانی، داستان یک طلبه در محروم‌ترین نقطه ایران مستندهای شبکه افق در دومین ماه تابستان؛ از زائر غریب کربلا تا بزرگراه همت و رخ مادر پخش مستند «شکارچی مجازی» با موضوع آزار و اذیت دختران و زنان «دل‌نوا» دل عاشقان حسین (ع) را تا کربلا می‌برد راهکارهای عملی برای زندگی سالم با محوریت طب سنتی در «انارستان» سومین قسمت ویژه برنامه «خیابان آزادی» به روی آنتن افق راز خوانش انقلاب اسلامی از سوژه‌ها مستند «اشک» روایتی متفاوت از سوگواری بر سالار شهیدان روایتی از شهید تاسوعا از قاب شبکه افق تله‌تئاتر «کاتب اعظم» تاسوعا و عاشورا پخش می‌شود روایت یکی از کهن‌ترین عزاداری محرم در مستند «آبی برای سقایی» گنجینه نواهای عاشورایی «مثل سرو» نمادی از حیات شهدا «سید معطر» ذاکری که تنها به عشق اهل بیت می‌خواند تدارک مستندهای ویژه شبکه افق برای ایام محرم افق محرمی سیما «گوهرشاد» به روی آنتن افق هفته عفاف و حجاب با ویژه برنامه «خیابان آزادی» در ستاد امر به معروف چه می‌گذرد؟ این است حقیقت غرب: بازداشت به خاطر چند پست در صفحه شخصی روایتی از کودتای نوژه در مستند «آنچه گذشت» روایتی از امید و توسل در مستند «فرشی برای رُستن» کار جهادی؛ مسیری امتحان پس داده پیش روی دولت چهاردهم شبکه افق در اولین روز محرم سیاه پوش می‌شود فصل اول «نجلا» در قاب افق «خانه‌های نورانی» با روضه‌های سید الشهدا (ع) مستندهای افق رنگ و بوی محرم گرفت مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها