مشاهده خبر

چهار شنبه 24 خرداد 1402

سوء استفاده سلبریتی‌های داخلی از شهرت علیه منافع ملی!

برنامه وارونگی روز دوشنبه با رد اخبار جعلی و پاسخ به شبهات اتفاقات اخیر ایذه بر آنتن شبکه افق سیما رفت.

1

در ابتدای این برنامه به اخبار جعلی منتشر شده درباره ایران اشاره شد. 
یکی از خبرهایی که ابتدای برنامه عنوان شد، خبر جعلی درباره شهادت یک نیروی انتظامی بود و بخش جعلی آن روایت نحوه شهادت توسط رسانه های معاند بود. خبر دیگر برخورد کسبه با دستفروش ها بود که دادستان ملارد آن را تکذیب کرد. اما یکی دیگر از خبرهای جعلی گفت وگوی رئیس جمهور فرانسه با آقای رئیسی درباره پهبادهای ایرانی در جنگ روسیه واکراین بود که این خبر توسط سخنگوی وزارت خارجه تکذیب شد. در این باره با حنیف غفاری، کارشناس سیاسی صحبت شد. 
غفاری گفت: رسانه های معاند، دشمنان و حلیفانشان از شروع جنگ اکراین، شروع به انجام شانتازهایی علیه قدرت نظام دفاعی ایران کردند تا از این طریق ایران را در افکار عمومی جهان تخریب کنند. هدف اصلی طرف مقابل هم این است که این توان و قدرت مشروع را به گونه ای جلوه دهد که گویا در این جا یک رابطه نانوشته و یا پنهانی ناظر بر برهم زدن صلح و امنیت جهانی وجود دارد.
در بخش شبهات فرامتن،  محمد قادری، سردبیر نورنیوز درباره شبهات اتفاقات ایذه و به شهادت رساندن نیروی نیروانتظامی در چند روز اخیر همچنین روایت های نادرست و دروغ رسانه های فارسی زبان معاند توضیحاتی ارائه کرد. 
وی در این باره گفت: در واقع این رسانه ها به دنبال بازتولید اتفاقاتی هستند که آخرین نمونه اش را در پاییز سال 1401 داشتیم. رسانه های معاند به دستور اتاق فکرهای غربی –صهیونیستی به دنبال بازتولید فضای جدیدی هستند که جامعه کم کم به سمت التهاب، اغتشاش و آشوب برود تا آن آرامش و ثباتی که از پس یک مرحله سنگین بعد از چند ماه به کشور و مردم برگشته را ملتهب بکنند.
قادری اذعان کرد : سال 1401 طلایی‌ترین سال جمهوری اسلامی از نظر صادرات بوده است و تقریبا 70 درصد آن برای صادرات غیر نفتی بوده است. کشور اگر درگیر این اغتشاشات نمی شد؛ یک 6 ماهه کاملا طلایی در حوزه معیشت و اقتصاد داشتیم. بنابراین این برنامه ریزی برای اغتشاشات 1401 کاملا معنادار و هدفمند است.
قادری در بخش دیگری از این گفت  وگو به سلبریتی‌ها و موضع‌گیریشان نسبت به اتفاقات اخیر  کشور گفت: سلبریتی‌های داخل کشور از شهرت خود بر علیه منافع ملی استفاده کردند این در حالیست که جوامع غربی با وجود شعار آزادی بیان، بیشترین و سخت‌ترین برخوردها را با سلبریتی‌هایی انجام می‌دهند که در مسائل دروغ و خلاف واقع اظهار نظر می‌کنند.
وی افزود: رسانه‌های معاند پس از هر آرامش و گشایش سیاسی و اقتصادی در ایران با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و مشخص شروع به فتنه انگیزی می‌کنند و در این بین نقش بازیگران فریب خورده داخلی در این فتنه ها به خوبی مشخص است. 
به گفته او، جمهوری اسلامی با این افراد مماشات می‌کند و اتفاقا نباید این کار را انجام بدهد بلکه باید با این اشخاص برخورد شود زیرا این سلبریتی‌ها در میان مردم مرجعیت دارند و جامعه و افکار عمومی را با حرف‌های دروغ و غیرواقعی درگیر مسائل دروغ و اذهانشان را منحرف می کنند..

آخرین اخبار

مستند "بهنام 30 سال بعد" روایت زندگی و شهادت بهنام محمدی مقاومت نه یک گروه که یک فرهنگ است روایتی مستند از شهدای غیرایرانی سوریه مستند «شباهنگ» برای اولین بار به آنتن سیما رسید همه چیز درباره کریدور IMEC؛ برنامه ایران چیست؟ «خانه پوچ» برای اولین بار به آنتن افق رسید «زیتون سرخ» از امروز روی آنتن افق سیما رنگ و بوی مقاومت در مستندهای افق روایت مستند یک دفاع تاریخ‌ساز روایت ۲۴ ساعت با «به افق فلسطین» مجموعه مستند «باروت و بیروت» روایتی از نبرد این روزها در ضاحیه آیا حزب‌الله بعد از ترور فرماندهان دچار مشکل خواهد شد؟ «به افق فلسطین» از طوفان الاقصی تا وعده صادق همانندی این روزهای لبنان با تابستان ۱۳۶۰ طوفان الاقصی و موج بیداری دینی در دنیای اسلام نماهنگ «به افق فلسطین» در سالگرد ۷ اکتبر منتشر شد یک سال از تولد «به افق فلسطین» تلویزیون می‌گذرد شبکه افق حضور سردار قاآنی را در برنامه «به افق فلسطین» تکذیب کرد اکران کمپین محیطی «جهان به افق فلسطین» در سطح کشور جنایات رژیم صهیونیستی در مستند «منهای ۷۵» پخش سریال «طلوع فجر» در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی + تیزر «به افق فلسطین» یک برنامه پر مخاطب شجاعت و درایت تؤامان یک رهبر مستند «وداع با اسلحه» در کافه مستند ۲۴ ساعت به افق فلسطین؛ بزرگداشت سالگرد برنامه‌ای که تاریخ‌ساز شد از قانا تا بیروت روایت پیروزی مقاومت نبردی نهایی برای صهیونیست‌ها و مقاومت «مرزهای مقاومت» به کافه مستند رسید وقتی ترور جواب نمی‌دهد «نسیم حیات» روایتی از ۳۳ روز مجاهدت در برابر پنجمین ارتش قدرتمند دنیا روایت «قدر‌ مطلق» از یک جنایت رژیم صهیونیستی «قهرمانان مقاومت» با روایتی از شهید ابو مهدی المهندس به روی آنتن افق مستند اسرائیلیسم در کافه مستند تدارک ویژه شبکه افق در پی شهادت سیدحسن نصرالله راه او و هدف او جاری است فصل جدید سلام به آینده در راه است مستند بانو؛ روایتی از ایثارگری یک مادر شهید وقتی ثانیه شمار عمر صهیونیست‌ها چمشک می‌زند از تجهیزات بنجل غربی تا تشکیل یگان زرهی سپاه «سلام به آینده» چطور استعدادها را شناسایی کرد/ نخبگانی که کمتر دیدیم ویژه برنامه «جهان‌آرا» در هفته دفاع مقدس مروری بر زندگی علما در مستند «سعادتمندان» یادی از شهیدان کشوری و شیرودی در سریال «سیمرغ» اسناد منتشر نشده جنگ روی میز شبکه افق نجار زندگی؛ از چوب تا زندگی دوباره رنگ و بوی دفاع مقدس در مستندهای افق ّسفرنامه‌ای قرآنی به روی آنتن افق سیما هفته پایانی تابستان همراه با افق سیما بلوغ سینمای دفاع مقدس در دهه 90 تثبیت شد مستند ویژه شبکه افق در هفته وحدت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها