مشاهده خبر

شنبه 3 تیر 1402

دنیای اینفلوئنسری و زندگی لاکچری‌نما

یکی از اشکالاتی که در این نوع سبک از تبلیغ مدرن و اینفلوئنسری وجود دارد، تبلیغ سبک زندگی مصرف‌گرایانه و لاکچری است.

0

برنامه 360 درجه با موضوع اینفلوئنسرهای شبکه‌های مجازی روز چهارشنبه از شبکه افق پخش شد.

تاثیرگذاری بر روی مخاطب در دهه 90 با افشا شدن روابط یکی از مسئولان حکومتی آمریکا از طریق بلاگ‌ها و فضای اینترنت از آن جمله اتفاقاتی است که خیلی سر و صدا کرد و ویژگی مهمی داشت که دیگر اطلاع رسانی‌ها از طریق وبلاگ‌ها و اینترنت شکل گرفته بود و همه متوجه شدند که برای خبردار شدن از اتفاقات مهم دنیا دیگر تلوزیون و رسانه‌های رسمی، تاثیرگذار نیست.

برخی معتقدند جورج دبیلیو بوش، رئیس جمهور آمریکا عامل اصلی بی اعتباری رسانه‌های رسمی در دهه 1990 تا 2000 میلادی است.

در تبلیغات مدرن اینفلونسر محصول را در زندگی روزمره خود استفاده می‌کند و برای آن تبلیغ می‌کند به نحوی که پذیرش آن برای مخاطب راحت‌تر است.

یکی از اشکالاتی که در این نوع سبک از تبلیغ مدرن وجود دارد، تبلیغ سبک زندگی مصرف‌گرایانه و لاکچری است. برخی از نسل جدید اینفلونسرها از روش ضدانسانی در تبلیغات استفاده می‌کنند. مثلا مخاطبان صفحه خود را تحقیر می کنند یا به مخاطبان القا می‌کنند که اگر از فلان کرم یا لباس یا.. استفاده نکنند، زشت و عقب افتاده و بی کلاسند.

از دیگر مسائلی که در سبک زندگی اینفلونسری وجود دارد آن است که در هر مساله‌ای اظهار نظر می‌کنند. دادن مشاوره خانواده، معضل اخبار جعلی، سیاسی و اقتصادی و هزاران مسئله دیگر.

براساس تحقیقاتی که توسط موسسه‌های تحقیقاتی آمریکایی انجام شده است، مردم دیگر از این نسل از اینفلونسرها خسته شده‌اند و حتی خرید محصولاتی که آن‌ها تبلیغ می‌کنند، کاهش یافته است.

آخرین اخبار

بازخوانی موقعیت ژئوپولیتیک یمن در «چرا یمن؟» مستندهای آدینه شبکه افق عملکرد سه ساله مدیریت شهری تهران روی میز جهان آرا «تازه نفس» با روایتی از نخبه قرآنی ایران صریح و شفاف با دبیر هیئت رئیس مجلس: ما هم باید پاسخگو باشیم «فرزند کبیر کوه»، روایتی از شهید هسته‌ای در شبکه افق سیما فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به افق رسید «داستان کافی» با روایتی از مبارزات انقلابی آیت الله کافی انتخابات آمریکا و بایسته‌های سیاست خارجی واقع‌بینانه روایتی از راهکار شهید فخری‌زاده برای زیارت حرم سیدالشهدا(ع) از تبلیغ تا آبادانی، داستان یک طلبه در محروم‌ترین نقطه ایران مستندهای شبکه افق در دومین ماه تابستان؛ از زائر غریب کربلا تا بزرگراه همت و رخ مادر پخش مستند «شکارچی مجازی» با موضوع آزار و اذیت دختران و زنان «دل‌نوا» دل عاشقان حسین (ع) را تا کربلا می‌برد راهکارهای عملی برای زندگی سالم با محوریت طب سنتی در «انارستان» سومین قسمت ویژه برنامه «خیابان آزادی» به روی آنتن افق راز خوانش انقلاب اسلامی از سوژه‌ها مستند «اشک» روایتی متفاوت از سوگواری بر سالار شهیدان روایتی از شهید تاسوعا از قاب شبکه افق تله‌تئاتر «کاتب اعظم» تاسوعا و عاشورا پخش می‌شود روایت یکی از کهن‌ترین عزاداری محرم در مستند «آبی برای سقایی» گنجینه نواهای عاشورایی «مثل سرو» نمادی از حیات شهدا «سید معطر» ذاکری که تنها به عشق اهل بیت می‌خواند تدارک مستندهای ویژه شبکه افق برای ایام محرم افق محرمی سیما «گوهرشاد» به روی آنتن افق هفته عفاف و حجاب با ویژه برنامه «خیابان آزادی» در ستاد امر به معروف چه می‌گذرد؟ این است حقیقت غرب: بازداشت به خاطر چند پست در صفحه شخصی روایتی از کودتای نوژه در مستند «آنچه گذشت» روایتی از امید و توسل در مستند «فرشی برای رُستن» کار جهادی؛ مسیری امتحان پس داده پیش روی دولت چهاردهم شبکه افق در اولین روز محرم سیاه پوش می‌شود فصل اول «نجلا» در قاب افق «خانه‌های نورانی» با روضه‌های سید الشهدا (ع) مستندهای افق رنگ و بوی محرم گرفت مستند «محافظ» با روایتی از زندگی نامه شهید سید مهدی موسوی روایتی متفاوت از سیاست‌ورزی مقتدرانه دولت شهید رئیسی بازخوانی جنایتی که از یاد‌ها نخواهد رفت این نامه برسد به دست رئیس‌جمهور دویست و شصت و هشتمین روز جنگ غزه و مردمی که همچنان مقاومند «پرواز اردیبهشت» امشب روی آنتن شبکه افق «من یک هیولا گرفته‌ام» به پخش افق رسید/ داستانی واقعی؛ از فاسدترین واحد پلیس آمریکا نظم نوین چند قطبی و چالش جدید آمریکا برنامه «انتخاب ایران» برای دور دوم انتخابات به افق رسید «برسد به دست رئیس جمهور» نامه‌ای برای رئیس جمهور آینده ایران شبکه افق با «آوردگاه» به عید مباهله می‌پردازد «آخرین ایست بازرسی» به افق رسید مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم و آینده سیاست و اقتصاد ایران

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها